vineri, 11 octombrie 2013

Maramures

Imi doream de multi ani sa ajung in Maramures, si am ajuns abia anul asta. Mi-am dorit sa vad daca Maramuresul este intr-adevar asa de frumos cum se spune, daca maramuresenii sunt oameni calzi si primitori si sa admir mandrele porti maramuresene. Acum pot si eu sa spun altora ca Maramuresul merita vizitat. E drept ca infrastructura lasa de dorit, dar asta nu trebuie sa fie un impediment pentru nimeni. Peisajele sunt mai mult decat frumoase, oamenii sunt primitori, amabili, calzi, deschisi etc.

Obiective din zona Sapanta/Sighet pe care vi le recomand sa le vizitati:
- Cimitirul vesel (Sapanta);
- Casa memoriala Stan Ioan Patras (Sapanta);
- Manastirea Sapanta Peri (Sapanta);
- Valtoarea (Sapanta);
- Cimitirul saracilor (intrare in Sighet dinspre Sapanta);
- Memorialul victimelor comunismului si al rezistentei (Sighet);
- Muzeul satului Maramuresean (Sighet);
- Casa memoriala Elie Wiesel, laureat al premiului Nobel pentru pace in anul 1986 (Sighet).

Cateva poze de la obiectivele pe care le-am vizitat.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu